środa, 30 grudnia 2015

Podsumowanie roku, czyli najlepsze zdjęcia w 2015! :-)

Cześć!

   Lada dzień kończy się rok. Postanowiłam więc przejrzeć wszystkie swoje foldery i wybrać zdjęcia, które uważam za najlepsze, w ramach podsumowania. W fotografię bawię się od niedawna, więc daleko mi jeszcze do National Geographic, ale i tak wydaje mi się, że wśród tysięcy moich zdjęć, znajdą się jakieś dobre. Dziś wybiorę te najlepsze, ulubione, a przy okazji będzie to okazja do wspominania miłych chwil w kończącym się roku :-)



   Jednym z moich największych osiągnięć było to zdjęcie Księżyca. Uwielbiam je i mam nawet oprawione na ścianie w sypialni. Jestem z niego bardzo dumna :-) Pokazywałam je Wam na początku istnienia mojego bloga. Link do tego wpisu znajdziecie tutaj.


   Uwielbiam to zdjęcie Luny. Wygląda tu jak prawdziwa modelka :-) Pierwszy raz pokazałam Wam to zdjęcie tutaj.





   Te zdjęcia ptaków i tęczy powstały podczas jednego spaceru po parku. Jeśli chcecie zobaczyć więcej zdjęć z tego dnia, zapraszam tutaj.





   Mewy i rybitwy to zdecydowanie moje ulubione modelki. Fenomenalnie wychodzą na zdjęciach! Na ostatnim - niby tylko budka dla ptaków, ale strasznie lubię to ujęcie :-) Więcej zdjęć z tej serii znajdziecie tutaj.



   Moje pierwsze bliskie spotkanie z wiewiórką i nauki fotografowania ptaków w locie :-) Po więcej zapraszam tutaj.




   Dużo zieleni, kwiaty, owady... Już nie mogę się doczekać lata, kiedy znów będę mogła buszować po ogrodzie mamy :-) Jeśli podobają Wam się te zdjęcia, zapraszam po więcej tutaj i tutaj.


Wdzięcznie pozująca żabka :-) Zrobiłam jej mnóstwo zdjęć. Jeśli chcecie je obejrzeć, zapraszam tutaj.



   Mikrokosmos. A jeszcze chwila i zdjęcia owadów będę robić z baaardzo bliska! Po więcej z tej serii zapraszam tutaj.


   Niesamowite upierzenie ma ten ptak. Więcej jego zdjęć znajdziecie tutaj.


   To cudowne zdjęcie zrobiłam w poznańskiej palmiarni, do której jeszcze nie raz planuję się wybrać. Więcej zdjęć z Poznania znajdziecie w tym poście - klik.


   Pamiętam, jak śledziłam tego ptaka kilka metrów i jak bardzo mnie rozbawił, kiedy się odwrócił :-) Więcej zdjęć znajdziecie tutaj.


   Niesamowity kolor Jeziora Szmaragdowego. Temu miejscu poświęciłam aż 2 posty i zrobiłam mnóstwo zdjęć :-) Zerknijcie tutaj i tutaj.


   W 2015 roku mieliśmy okazję podziwiać nie tylko zaćmienie Słońca, ale i tzw. Krwawy Księżyc. Bogatą fotorelację z tego zdarzenia znajdziecie tutaj.



   2015 to również rok, w którym mój tata przeszedł na emeryturę, więc mieliśmy więcej czasu na wspólne wypady do lasu :-) Rzućcie okiem na te posty: tutaj i tutaj.



   Jeśli nie byliście nigdy w krzywym lesie, to koniecznie musicie zobaczyć ten wpis - klik.






   Nie mogę się zdecydować, czy więcej moich ulubionych zdjęć powstało w lesie, czy nad morzem. Zerknijcie na te posty: tutaj i tutaj.



   Z bliska: kormorany i biegus. Więcej zdjęć z tego spotkania znajdziecie tutaj.


   A jeśli lubicie klimaty militarne, rzućcie okiem na zdjęcia, jakie zrobiłam w Forcie Zachodnim tutajtutaj i tutaj. Zdjęcie powyżej to moje z ulubione zdjęcie z Fortu.


   Moje nowe figurki w morskiej scenerii znajdziecie tutaj.


   Mosty pożerane przez las, czyli uroczysko w Puszczy Bukowej. Tutaj i tutaj znajdziecie mnóstwo zdjęć wszystkich trzech zapomnianych mostów.


   Niektórym może wydać się dziwne chodzenie po cmentarzu i robienie zdjęć. Ale nie, kiedy ma się taki ogromny i piękny cmentarz! :-) Więcej zdjęć znajdziecie w tym poście - klik.


   Najpiękniejszy kolor jesieni, czyli pomarańcz w wydaniu dyniowym. Tutaj znajdziecie również przepisy na dania z dynią w roli głównej :-)


   Za to kocham jesień. To zdjęcie w pełni oddaje jej piękno. Więcej zdjęć tutaj.


   W przyszłym roku zamierzam powiększyć swój zbiór kaktusów w domu. Pięknie wychodzą na zdjęciach! :-) Zerknijcie tutaj.



   Całe mnóstwo zdjęć dzikich zwierząt znajdziecie tutaj i tutaj :-)


  Pięknie i bajkowo przystrojone drzewa opisałam w tym poście - klik.


   W tym zdjęciu jest jakaś magia. Kadrowanie może nienajlepsze, ale lampa, która schowała się za reniferem, wytworzyła wokół jego pyska cudowną poświatę. Więcej zdjęć reniferów znajdziecie tutaj.



   To moje absolutne hity - zdjęcia z meeeega zbliżeniem :-) Rzućcie okiem na ten post - klik.

   Ufff, udało mi się przebrnąć przez cały rok! :-) Nie było łatwo wybrać z tych wszystkich zdjęć najlepsze, ale myślę, że poradziłam sobie z zadaniem :-) Gdybyście chcieli zobaczyć resztę zdjęć, pod każdym zdjęciem macie link do kliknięcia. Zapraszam Was serdecznie, może uznacie, że inne zdjęcia zasługują na miano najlepszych w 2015 roku? :-)
   Od wczoraj chodzi po mnie Genesis, więc posłuchajmy dziś "Home by the sea" :-)


   Życzę wszystkim miłej środy, ostatniej już w tym roku :-)
croak :-*

2 komentarze :

  1. Piękne zdjęcia, fajne spojrzenie na świat :) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Mam nadzieję, że chociaż część moich czytelników zarażę pozytywną energią :-)

      Usuń