środa, 9 września 2015

Owady i Woliński Park Narodowy

Cześć!

   Uwielbiam fotografować owady z bliska. Mimo, że nie należę do osób, które bezstresowo pozwalają po sobie chodzić pająkom, mrówkom i podobnym stworkom :-) Mam chyba bardzo wrażliwą skórę, bo wyczuwam na niej nawet roztocza :-P Dobrze, że ich nie widać gołym okiem, bo to dopiero paskudy.
Marzy mi się odpowiedni obiektyw... Chyba wtedy chodziłabym z nosem przy ziemi. Przecież owady są takie piękne. No cóż, marzenia marzeniami ale na razie muszę sobie radzić z takim sprzętem jaki mam.



Motyle są tak niewyobrażalnie piękne, że nie mogę oderwać oczu od tych zdjęć. Uwielbiam to zdjęcie, na którym widać jak motyl spija nektar. Cóż za delikatne stworzenie...

Kamuflaż level 1000
Popatrzcie tylko, czy one nie wyglądają jakby były ubrane w garnitury? :-)

No idziesz czy nie?

To zdjęcie zrobiła moja koleżanka. Za jej pozwoleniem postanowiłam je Wam pokazać. Podziwiam ją za odwagę, ja nie wzięłabym go na palec. Chyba by mi usechł :-)


Będąc w Międzyzdrojach, koniecznie musicie odwiedzić Woliński Park Narodowy. Mieści się tam zagroda pokazowa, w której mieszkają żubry. Oczywiście nie tylko żubry są mieszkańcami parku :-)



Wybaczcie, że nie pokażę zdjęć żubrów. Akurat miały porę karmienia i widać było same zady :-)
Za to w drodze do zagrody spotkałam wędrującego padalca :-)



Życzę udanego wieczoru :-)
croak :-*

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz