wtorek, 1 września 2015

Wiewiórka i koniec lata

Cześć! :-)

Może to dziwne, ale nigdy nie miałam szczęścia spotykać na swojej drodze zwierząt takich jak wiewiórki, dziki, sarny, jeże... Dlatego teraz, za każdym razem kiedy dojdzie do takiego spotkania, budzi to we mnie niezdrową ekscytację :-) Tak było i tym razem, kiedy w parku zobaczyłam buszującą w śmietniku wiewiórkę.






   Zbliża się koniec lata. Wielkimi krokami nadchodzi jedna z moich ulubionych pór roku. No dobra...jest w sumie tylko jedna pora roku, której nie znoszę - zima. Chociaż i ta ma swoje uroki. Jestem ogromną fanką świątecznego szaleństwa. Choinki, dzwonki, last christmas... Ale nie wiem czy to może wynagrodzić mi mrozy, śnieg i przemieszczanie się autem po ślizgawkach na jezdni. Czy jest coś gorszego niż poślizg? Ja dosłownie odnoszę wrażenie, że potrafię wpaść autem w poślizg stojąc...
  Jesień jest piękna, kolorowa i mogę wtedy spędzać czas w lesie na zbieraniu grzybów. Nie zawsze taka byłam. Pamiętam, że kiedy byłam mała i rodzice wybierali się na grzybobranie, zostawałam w samochodzie i czekałam tam na ich powrót. Źle znoszę kontakty z pająkami, jako dziecko nie wyobrażałam sobie zgarnąć głową jakiegoś leśnego potwora. Dziś już nie jestem dzieckiem, nadal boję się pająków, ale umiem już sobie w miarę z tym radzić. W lesie jest tyle piękna, tyle przyjemności sprawia mi szukanie grzybów, zawody z tatą kto znajdzie większy okaz... Żaden pająk mi tej przyjemności nie odbierze :-)
Pokażę Wam kilka zeszłorocznych zdjęć. Nie będą w super jakości, bo robiłam je telefonem, ale i tak chętnie do nich wracam.






Kosmita na patyku?


Pochwalę się też moim największym leśnym znaleziskiem. Teraz bardzo żałuję, że nie zabrałam jej do domu...

Tak, to ja :-)

Proszę wybaczyć nieogarnięcie na zdjęciu, ale kto chodzi do lasu pomalowany i ubrany elegancko? ;-)
Te zdjęcia są już nowsze. Nie są co prawda robione jesienią, ale jak dla mnie mają jesienny klimat.






 I jeszcze dwa starsze, które bardzo lubię. Bardzo podoba mi się efekt jaki dały promienie słońca na pierwszym.



To wszystko na dzisiaj. Życzę wszystkim miłego wtorkowego wieczoru :-)
croak :-*

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz