środa, 16 września 2015

Fauna parku + moje muzyczne kompozycje

Cześć!

  Wspominałam wcześniej, że mieszkam bardzo blisko dużego parku. Kiedyś bardzo lubiłam spacerować. Dość często organizowałam sobie bardzo długie wędrówki. Nieważne było dokąd. Pakowałam kanapki, napój do plecaka i w drogę. Obecnie nie jest to możliwe zbyt często. Praca, obowiązki... to wszystko sprawia, że wracam do domu i zwyczajnie nie mam na to czasu, a nawet siły. Często korzystam z samochodu, aby móc jak najszybciej dotrzeć do domu. Dlatego każda chwila jaką mogę poświęcić na piesze wędrówki jest dla mnie wyjątkowa, a zwłaszcza wtedy kiedy owocują one takimi spotkaniami :-)

Jak on to wszystko złapał?


Ten ptak usilnie próbował się przede mną schować :-)







Dobrze, że nie rozstaję się z aparatem, bo tego bym sobie nie wybaczyła. To było pierwsze tak bliskie spotkanie :-)




Jednym z moich ulubionych miejsc w parku jest fontanna. Nic w tym dziwnego, bo uwielbiam wodę. Tego dnia byłam świadkiem kąpieli zażywanej przez gołębia.


Uwielbiam patrzeć i słuchać jak krople wody uderzają o taflę :-)


   Jak już jesteśmy przy słuchaniu... chciałabym Wam zaprezentować próbkę mojej muzyki. Tym zajmuję się od lat i właśnie to sprawia mi największą przyjemność. Ten utwór nie ma jeszcze tytułu i pewnie długo nie będzie miał, ale już udostępniłam go do posłuchania tutaj. Konto na soundcloud mam od dawna. Jeśli zechcecie zapoznać się z moimi kompozycjami zapraszam klik. Mam nadzieję, że się Wam spodoba.

Życzę miłego wieczoru :-)
croak :-*

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz