środa, 18 listopada 2015

Koszalin Retro Games Show! part2

Cześć!

   Wczoraj pisałam Wam o evencie, który odbył się w Koszalinie w miniony weekend. Dziś chcę Wam pokazać więcej zdjęć z tej imprezy.


   Już wczoraj wspominałam, że było wiele atrakcji, ale nie zdradziłam Wam tego, że na sali gimnastycznej ustawiono sprawną...maszynę do pinballa! :-) To była dopiero przednia zabawa! :-)


Uwielbiam!!! :-) "Flipper" był niezwykle kolorowy, oczu nie mogłam od niego oderwać. I do tego ta wielka ryba ze świecącym okiem :-) Przyznam, że pierwszy raz korzystałam z takiej maszyny i jestem oczarowana. A to przecież taka prosta forma zabawy :-) Do tej pory z pinballem miałam do czynienia tylko na ekranie.





Całe szczęście do maszyny całkiem łatwo było się dostać. Chyba po prostu mało który uczestnik zabawy wiedział, jak ją uruchomić. Świadczyło o tym również to, że jak tylko ją odpalaliśmy, od razu robiło się wokół nas gęsto :-)




Postanowiłam, że kiedy przyjdzie mi zmienić miejsce zamieszkania na przestronniejsze, w pokoju gamingowym stanie takie właśnie cudo :-)


   Jednak nie do wszystkich atrakcji było łatwo było się dostać. Widziałam, że na sali znajdował się też symulator lotów samolotowych. Obraz z pierwszej osoby wyświetlał się graczom na ekranie, a z trzeciej osoby wyświetlany był za pomocą rzutnika.



   Odnośnie turniejów, nie spodziewałam się, że nagrody będą tak atrakcyjne! Na przykład, nagrodą w rodzinnym konkursie z żółwiami ninja był bon do restauracji na 100 zł. Ale co tam bon... Nagrodą w turnieju Mortal Kombat były medale, wykonane przez organizatorów! Dzięki uprzejmości jednego ze zwycięzców, zrobiłam dla Was zdjęcia :-)



Serio??? Gdybym wiedziała, że taka jest nagroda, sama wzięłabym udział w tym konkursie! Nawet jeśli groziło mi to nieziemską kompromitacją, bo jakoś te kombinacje przycisków nigdy nie wchodziły mi w palce :-) Pewnie dostałabym niezły łomot, ale spróbować zawsze warto :-) A może po prostu potrenuję do przyszłego roku? :-)

   I jeszcze kilka zdjęć.

jeden z eksponatów muzeum
tak się kiedyś piraciło...eee...kopiowało :-)

sega i sonic



   Gorąco zapraszam Was do odwiedzenia strony Koszalińskie Retro Komputery & Konsole na facebooku tutaj, oraz strony wydarzenia tutaj.

   Na dziś to już wszystko, życzę wszystkim udanej środy :-)

GAME OVER


Hehe, tzn. croak :-*

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz